2017年11月17日 星期五

JOBI


我的名字叫 JOBI。

我在一個名叫「月球」的地方出生,那裡是一個只有很少狐狸居住的星球。



賜給我這名字的是一位女生。她把一樽糖果跟一條頸巾送給我,然後指向天空上的一顆閃亮的藍色星球跟我說:「JOBI,月球很沒趣的。到那邊去交朋友吧!」


之後,我便隨著月光所指引的道路而來到地球了。

My name is JOBI.

I was born in a place called "Moon", it is a planet which rarely have foxes to live in.

My name is given by a girl. She gave me a bottle of candies and a scarf, after that she pointed to a shiny blue planet in the sky and said "JOBI, the moon is such a boring place. Let's go there and make some friends."

Thus, I start my journey to the Earth by the guidance of the moonlight.

-JOBI


沒有留言:

張貼留言